Pauladag!

Idag vaknade jag vid halv elva tiden ungefär och då hade jag fått ett litet sms av paula! :) Ringde henne och frågade om hon hade något för sig vilket hon inte hade! :)  Åkte till henne och spenderade min dag där! :)
Vi har solat, ätit elefantöra och glass på donken, även gått en runda på stan!

En bättre dag kan det inte bli! :)

Vi är även sugna på fest i helgen, igen! Så om någon annan är pepp på de så är de ju bara att höra av sig så hittar vi på något allesammans! :)

För övrigt så trivs jag bra på min praktikplats eller på sjukhuset över huvudtaget! :)
Tråkigt att man ska sluta där nästa vecka men ändå skönt att komma tillbaka till skolan där man ska spendera den sista tiden med sina klasskamrater!
Inte lååångt kvar till studenten nu! :) De närmar sig med stormsteg and i´m happy! :)

Kvällen kommer att spenderas hemma, ska titta på talang snart, duscha, hämta pappa och johan och lite annat smått och gott! :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0