sextonde maj

Goddagens!

Helgen har bestått av fest och annat skoj! En helg som varit kanon :) I fredags så var det ölbrännboll, var dock inte med och spelade brännboll men jag var där och umgicks med alla människor! :)

I lördags var det fest hemma hos Tommy och det var kul där och sen gick vi vidare till lascala där de va ännu roligare! Träffade roligt folk och hade allmänt skoj bara! Tiden bara sprang iväg :)

Igår mådde jag bra, var lite seg som man alltid brukar vara efter utgångar men för övrigt mådde jag riktigt bra! :)

Idag vaknade jag i skaplig tid, gick upp och gjorde mig iordning och åkte sedan in till stan till systeryster :)

Åkte till praktiken men behövde endast vara där 2.5 timme sen fick jag åka hem och göra min apu-uppgift som ska lämnas in :) men innan ja åkte hem så åkte jag och Paula och solade en sväng, riktigt skönt !

Nu sitter jag här hemma framför dumburken och ska göra min apu-uppgift! :)

Tänkte ut och springa idag men de blir inget med det med tanke på att vädret är som det är. Inte så roligt att vara ute och springa i regnet precis! :) haha

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0