hmm...

Många tankar snurrar runt i mitt huvud just nu, om både de ena och de andra.
Allt kommer på en gång på ett positivt sätt,
sen kommer allt negativt också på en och samma gång.
De viktigaste är att tänka på vad som är bäst för en själv!

Goddag!

Helgen som varit har varit kanon. Den har jag spenderat tillsammans med Sara Söderman. De har varit sjukt roligt alltså! Tackar alla som har varit inblandade! =)

Igår morse när jag vaknade var jag jätteförkyld o fröken Jonsson sov här. Hoppas inte att hon blivit smittad bara. Igår var Ida o jag i Kalmar och shoppade lite. Blev dock inte så mycket inhandlat men lite grann. Hem fick jag med mig en tröja och strumpor i klädväg. Sen köpte jag deodorant och parfym.  På Ikea köpte jag två krukor, två blommor, sex muggar, lite köksredskap och ljus och en liten ljushållare.

Sällskapet jag hade med mig till Kalmar var i allafall superbra! Tycker om dej Ida Jonsson! ♥

Tänkte lägga upp en bild på krukan o blomman o min fina nyinköpta ljushållare









Ha en fortsatt bra dag! =)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0