Natti natt

Här kommer ett kort litet inlägg från dagen.

Vaknade skaplig tid trots att jag kunde ta mig en sovmorgon. De började med att de ringde vid sju på morgonen i telefonen. De var från jobbet o dem undrade om ja kunde börja tidigare idag men sen behövde jag tydligen inte jobba så vet inte redigt vad dem ville.. :P Vaknade sen vid nio och då pratade jag med Sara så hon kom förbi en sväng o hälsade på ! :D

Efter det åkte jag och pappa och lunchade på Marsöfiskaren, där vi tog en dagens som var raggmunk och fläsk :D Var på bra humör idag så jag bjöd min kära far på middagen! :)

Klockan började närma sig halv ett så då var de bara för mig att bege mig mot jobbet där jag idag skulle jobba tillsammans med Jonsson.. =)  Även de gick jättebra! Vi klarade oss bra, hoppas de kommer fler tillfällen ! :D

Ëfter jobbet åkte jonsson och jag till Maxi och köpte Taco saker och åkte sedan hem till mig o lagade det och de var superduper gott.. men nu är de nästan så att man spyr på de för jag blev så jäkla mätt. Usch :P
Konstigt nog ska man alltid trycka i sig mer än vad man egentligen orkar :P

Resten av kvällen spenderades i min säng där vi tittade tv, och nu har hon åkt hem =)

Själv ligger ja kvar i sängen och tänkte sova snart. Morgondagen bjuder på jobb bland annat och sen får vi se vad som händer och sker! :D

Sov gott!

Nattinatti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0