Söndaaag

Jahaa, då var de söndag igen då.. Och hur mår man på söndagar?
Jo man mår väl någorlunda, man har ju mått bättre ;) haha.
Idag är de dock inte så farligt som de brukar bli, idag är ja bara seg o trött.

Gårdagen bestod alltså av fest igårkväll. Vi var i p-vik på en fest  och de va riktigt roligt där faktiskt. Sedan drog vi vidare in mot staden där vi åkte förbi Bigbang , men de var inget vidare roligt där o inte mycket folk alls. Vi bestämde oss sedan för att åka hem o sova istället!  Vi är Sara och jag! =) haha.

Idag vaknade vi rätt skaplig tid ändå. :)  Bestämde oss sedan för att dra till Donken o käka lite mat tillsammans med Ida och Natha! =)  Vi åt och pratade om gårdagen , mycket trevligt!

Just nu ligger jag i sängen, Sara och jag sitter vid varsin dator och är allmänt sociala med varandra. hah.
När klockan slår halv fyra är de dax att göra sig iordning inför jobbet och sedan dra vidare dit och jobba ett par timmar! :D haha.

När jag slutat jobbet blir de att åka hem o titta på idol och käka lite popcorn och sen sova =) har en tuff arbetsvecka framför mig! :/

Kan skriva upp mitt schema för veckan hur jag jobbar så att ni vet =)

Måndag: 07.00-12.00
Tisdag:07.00-12.00   16.00-21.00
Onsdag: 07.00-12.00   16.00-21.00
Torsdag: 07.00-11.00
Fredag: Ledig
Lördag: 07.00-13.00
Söndag: 16.00- 21.00

Där har ni min arbetsvecka :D alltså den kommande veckan så om ni vill hitta på något så ser ni ju när ja jobbar :D haha.

Ha en bra dag! =)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0